* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka2008-11-14 11:55:37Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty. |
|
Elektroniczna Edukacja2008-06-16 12:49:23Elektroniczna edukacja nie jest już tylko wizją świata przyszłości - jest rzeczywistością, która powstała wraz z kolejnymi technologiami informacyjnymi, jakie stworzył i których używa człowiek. |
![]() |
Wakacje na koloniach językowych2008-06-02 13:17:00Wakacje tuż tuż, ale to wcale nie oznacza, że będzie to czas błogiego lenistwa zarówno dla tych najmłodszych dzieci, dla młodzieży, a także dorosłych. |
![]() |
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
![]() |
Humaniści na rynku pracy2008-04-22 18:14:41Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. |
![]() |
Szkolenia EFS Toruń Bydgoszcz Grudziądz, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.